Wednesday, May 12, 2010

Result & Fren


  • Result yang aku dpt myedihkan aku . hmm .... sia amk aku kalau dea tahu brape result aku . mama , orang mintak maaf kalau org byak myusahkan mama dgn ayh . mama dengan ayh xpenah mgabaikan org . tapi org dah sia2kan nyer .. hmm .. orang jnji orng takan buat mcm tu kt mama . orang sayang mama dgn ayh .. bhnti bukan keputusan yang bagus . tapi memalukan mereke . aku tanak mak bapak aku malu dengan sikap orang . orang jnji xkan buat mcm tue lagi . nk2 org yang aku syg sentiasa ade dengan aku . tak penah mgabaikan aku . aku bsyukur sgt2 sbb buat mcm tu . aku bjnji kt diri aku n dengan muhammad muzamil takan sia2kan harapan u'll !!

F.R.I.E.N.D.S !



  • Aku mempunyai 2 sahabat . susah dan senang kami bersama-sama dan tetap bertiga . iaitu wani n wawa . dorg ni sgt caring dengan aku . bersyukur sgt2 dpt kwn dengan aku . aku syg sgt kt dorg . mereka laa sahabat baik aku smpai bilew2 . pada kwn2 aku yang bace blog aku nih . AKU SYG KO WEYHH !! hahahah . fren eva ya .

No comments:

Post a Comment