Wednesday, May 5, 2010

Jelousy vs honestly ??

hidup nie kan.. kadang-kadang sempurna , kadang-kadang tak . bagi aku mmg tak adil .. nak buat mcm mane kan , tu laa di panggil lumrah hidup .. kedupan aku nih kadang-kadang aku tgok .. ramai sangat yang iri haty . ade yang jujur , ade yang buat palat . adil ke namenyer tu ?? aku tak slahkan takdir , tp mmg xpatut . mungkin lumrah dunia kowtt .. hmm .. yang jeles pulak lagi laa tak adil . tak tahu laa ape aku ade samapi dorg nk jeles sgt dgn aku nih .. dah laa tak lawa . buruk lagi ade . tah pape ... hmm .. kepada musuh-musuh , penjeles eqa .. bhenti jeles kay .. nanty korang akan myesal ... sbb aku nih tade pape yg istimewa .. ape yang ade kat aku nih .. ade jugak kt korang ..... hahahah .. klaka pon ade . macam budak-budak .. tak matang langsung ... aku ? aku cume jeles kat org yang akan kalahkan aku dalam satu perlawanan .. tu jerr .. hahahahah ... ape daa ... ;)

No comments:

Post a Comment