Saturday, August 14, 2010

S Y G **


azan ... oh azan .. adelah insan yg paling aku syg . aku tk thu cm mne idup aku kalau dia tkde . aku nih dh lah ader byk serbe kekurangan .. kadang kadang tkut jugak di tggl kan . tp biler pk pk balik , lumrah kehidupan ryte n lumrah bercinta . kene lah hadapi walaupun perit .. kenape lah aku syg die sgt sgt . sedangkan pertemuan kami tk di rancang n tk di duga .. tu lah di namekan takdir . bersyukur sgt sgt bilew dh jmp dia . walaupun die tk sehebat mane , tp aku berbangga dpt bertemu dgn die . hope jodoh kami berkekalan ... amin ~ mudah-mudahan .. :) . aku tk lah sehebat mane nk buktikan yg aku syg n cinta dia , tp satu hary nty dea pasty thu mcm mne aku syg n cintakan dia . everi day aku berdoa jdoh kami dipjgkan , dlm solat n tidur .. kdg-kdg aku tkut die tgglkan aku , sdgkan ex die yg die kwn 7thun die bole lupekan mcm tue jer , ni kan cinta aku dgn die yg baru berputik . oh god ! besar sgt dugaan kau .. kenelah terima . aku berharap sgt hubungan kami smpai ke akhir hayat . but sumtimes aku terpikir , layak ke aku berada kt haty die . aku ni byk sgt kekurangan , hmm .... walau mcm mne pon . diri die tk pnh aku lupe . if bkn jdoh kami . aku berharap ade gurl yg lyk tok mjge die . aku susah sgt nk syg org , if aku dah syg ... susah gilew aku nk lupekan dirinyer .. azan , i try da besh in our relationships .. if u leave me , i'll u noe but i'm lurve u too much syg . ;)

1 comment: